FAQ

Je váš web bezpečný?
Po objednání vám poskytneme sledovací číslo, zásilku můžete sledovat po celou dobu. Takže si s tím nedělejte starosti. Také všechny vaše osobní údaje, které jste použili na našich stránkách, jsou důvěrné.

Kde mohu vyhledat informace o objednávce, kterou jsem zadal?
Váš e-mail s potvrzením objednávky obsahuje detail vaší objednávky včetně čísla objednávky. Získáte také sledovací číslo, ze kterého můžete sledovat svou objednávku.

Jak dlouho trvá, než balíček dorazí?
Po zadání objednávky ji zpracujeme a expedujeme do 72 hodin. Logistika je obvykle 7-10 dní. Celkem 10-13 dní.

Co mám dělat, když je moje platba kreditní kartou nesprávná?
Pokud při používání kreditní karty k placení dojde k chybě, můžete se vrátit a zadat objednávku znovu a poté objednávku, která nebyla úspěšně zaplacena, zrušit. Můžete kontaktovat společnost, která vydala vaši kreditní kartu, a ověřit si, zda je vaše kreditní karta v dobrém stavu. Pokud jste to nezkusili mnohokrát, kontaktujte nás prosím o pomoc.

Jak mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?
Náš online zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem.

Zaručujete mi soukromí?
Ano, garantujeme, že zákazníkům poskytneme bezpečné a spolehlivé online nakupování, a garantujeme absolutní soukromí zákazníků. Snažíme se zajistit vaši důvěrnost.

Můj balíček byl vrácen odesílateli, co mám nyní dělat?
Informace o sledování u některých zákazníků mohou narazit na stav bounce-to-sender. To by znamenalo, že balíček byl nedoručitelný a nyní je odesílán zpět do našeho zařízení.

Máte nějaké produkty, které nejsou uvedeny?
Každý týden budeme přidávat nové produkty a co nejdříve přidáme některé neuvedené produkty! Neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu, abyste se dozvěděli o konkrétních položkách nebo značkách.